Pessoa ridspön

Sv: Pessoa ridspön

Som det redan står i tråden så finns de på Källquists, asså borde de finnas på Horselife!

När du köper ett, köp ett till mig oxå! :p

Jag ska iaf sticka ner till hästaffären i centrum å kika innan jag sticker till stallet! :D

popeye skrev:
Enligt hemsidan kostar spöna mellan 62 och 80 $, alltså runt 500 pix.
Sen har de en lyxvariant för 395 $, nått för D&G kanske?

PDF'fil med bilder

Vill HA! :love: SKA köpa! Vet någon om det är 21 Karats guld i dom för 6-700:- är inte det billigt isåfall?

Jag har återförsäljare för källqvist i närheten YIPPHI :banana:

Varför lägga ner pengar på ett spö med knopp i guld om man får fråga? Tror inte hästen märker någon skillnad... Dessutom kan man ju använda pengarna till ett träns av bra kvalité eller liknande...

:rofl: Jag skulle skratta ihjäl mej om nån kom med ett guldspö! Varför..? :confused:

Eller så gör man som jag och har satt upp att man inte får använda spöet förrän man kommit upp på en viss nivå... :angel:
Jag har haft spöet i ca 3 år blir väl 5 år till innan jag kan använda det :rofl:

När jag var på Haglunds i Gbg såg jag ett dressyrspö som hade guld och cubic zircon på knoppen och på handtaget...(kommer inte riktigt ihåg, var ett tag sen) Skitsnyggt men kostade runt 1000 lappen har jag för mig.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V