Pessoa ridspöt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrfantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 5 283
D

Dressyrfantasten

Någon här som införskaffat Pessoa's ridspö med äkta guldknopp? Vad tycker ni om det? Kännt/klämt? Snobbvarning?

Själv ska jag snart hämta ut mitt som jag beställt :love:
(Bild kommer ;) )

/dressyrfantasten som gillar lite exklusivare grejor.

Sv: Pessoa ridspöt

Sånnt víll jag me ha vart kan man köpa det?

Bild! Bild! Bild! :bump: :bump:

Nu använder jag iofs spö väldigt sällan eller aldrig men det lät ju snyggt. :D Kankse nåt att ha i sin "mindre" samling utrustning som man bara har liggandes till ingen nytta. ;)

shit, att du vågar köpa ett sånt dyrt spö :eek: , mina spön blir alltid stulna, eller så tappar jag bort dom :p

Ämelie skrev:
shit, att du vågar köpa ett sånt dyrt spö :eek: , mina spön blir alltid stulna, eller så tappar jag bort dom :p

Hur många spön har man inte tappat i skogen genom åren? :smirk:
Fast nu tror jag inte att dressyrfantasten tänkt utforksa den svenska naturen med ett 3000 (om det nu var det h*n tänkte köpa) kr-spö i handen. :D

Det finns kankse försäkringar och sånt till såna? ;)

Guuud vad onödigt att lägga pengarna på ett spö, varesig det kostar 700 eller 3000. Varför? Du kommer inte vinna en endaste tävling på grund av att ditt spö är dyrare än konkurrenternas spön tillsammans. Menmen... man prioriterar ju VÄLDIGT olika. Ändå är jag en "slösa". :smirk:

Men är det en "dressyrfantast" så spelar ju spöt ingen roll eftersom man ändå inte får tävla med det. Visst, på framridningen kan man ju....:smirk:

Hjälp!:eek:
Jag skulle aldrig våga rida med det, jag tappar bort spön bara jag tittar på dem:crazy:
Och Ja, det är snobbvarning;)

eller så köper man ett spö på börjes för en tia:angel: Det gör liksom inget om man tappar bort dem:smirk:

Horsen skrev:
eller så köper man ett spö på börjes för en tia:angel: Det gör liksom inget om man tappar bort dem:smirk:

Precis! Ingen kollar ändå på spöt, man kollar på hästen och resten av utrustningen, inte spöt!
Sen, ser nån att man har ett sånt dyrt spö på en tävlingsplats så lär det ju inte finnas kvar i ens ägor så länge heller... :smirk:

haha , äkta guld ?? låter som snobbvarning i mina öron :angel:

men du lägg in en bild på det för oss dödliga ;) haha

Verkar som ett fint spö?

Lägg in en bild vettja.

Själv skulle jag aldrig ha råd att köpa ett så dyrt spö. Okej om det är annan utrustning, men inte ett spö..

Du ska köpa ett spö för alt. 3000:- men har planerat att köpa "några billiga schabrak" i Globen för ca 40:-?
Hmm..

Knoppen är gjort av 21 karats guld.

pessoa.jpg

Förlåt mej men dom var ju inte snygga. :crazy: :o
Ser ju tråkigt vanliga ut för att kosta så mycket. ;)

Men visst, är det guld och pessoa så ;) ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man... 2
Svar
36
· Visningar
4 454
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 970
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 795
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 599
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka