Pessoa träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 243
N

Notorius

Hur är de i kvalitén?
Har sett ett svart och de är ju inte så dyra (runt tusenlappen).
Nån här som använder?

Sv: Pessoa träns

Hej :) Tittat på dem och klämt och känt och de verkar ok :) Har dock ingen slit och släng/rid erfarenhet av dem :)

Okay, får bli ett sånt då. Har inte sett i verkligheten, men tyckte de var snygga på bild iaf :D

Oh, har ingen bild just nu. Men jag ska köpa det på torsdag/fredag. Kan lägga in bild då :D

Jag hittade en bild. Ett sånt här, fast svart:
D4720.jpg

Jag ska hämta min nya sadel på fredag i Grums. Och ska kolla ifall hon har. Jag hoppas det iaf :)

Jag har ett brunt pullarträns, är väl helt okej, mkt snygg design och färg. Men det kostar mer än tusen, 1500 gav jag för mitt, och det var utan tyglar. Som kostade 500. Dvs att det är lika dyrt som dom enklare HG-tränsen (till dom ingår ju tyglar).

Jaja, jag vill ha ett iaf.
Inte jag som betalar. Iofs HG är ju roligare, men det säljer hon inte, så Pessoa får det bli.

Tycker du ska ta pullar-tränset isf, det andra är lite tråkigt..... Ska du köpa en Pessoa sadel? det hade jag förut, så har pessoa gjord och senskydd också... hih.. och träns då. Viktigt att matcha ju. ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 163
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..