Photobucket

Ingela_S

Trådstartare
Håller som bäst på att lära mig Photobucket efter att ha gett upp sista hoppet om att det ska bli nån ordning på pixbox igen. Men alltså, photobucket är ju jättekrånglig i jämförelse..! :p Det går ju inte ens att ha å, ä eller ö i namnen på albumen. Vad ska jag göra med mina "Höstbilder" till exempel? Döpa om till "Hostbilder"..? :angel:

Är det någon som vet om man kan ändra så att bara man själv kan se bildernas länkar? Vill ha albumen publika så andra kan se, men hade helst inte velat att de kunde länka bilden vidare...

Sv: Photobucket

Jag håller också på att försöka lära mig photobucket. Vet du hur man gör bilderna publika? nu när jag ska lägga in en bild så får jag bara lägga in länken, det ser ju astjatigt ut, mycket roligare att lägga in bilden direkt. Men hur gör man?

Min kära make, tillika it tekniker fick rycka in och hjälpa mig. Efter lite forskning kom det fram att man tydligen ska gå in på library, hålla markören över den lilla bilden upp mot högra hörnet och då kan man där välja get media links och då väljer man direktlänk där, kopierar den och klistrar in under bildikonen. Äntligen att det skulle vara så besvärligt :p

Haha, det var precis de länkarna som jag undrade om man kunde dölja för andra än sig själv. Mailade supporten och fick till svar att det inte gick. Bilden blir dock alltid länkad tillbaka till min photobucketsida.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 838
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 543
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Håller på att spana efter sadlar och har just nu två hemma. En dressyrsadel från hööks, billigaste modellen, och en Wintec Cair. Skulle...
Svar
3
· Visningar
883
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Till och från har jag funderat lite över varför jag skriver här egentligen. Vad är poängen? Jag skulle ju lika gärna kunna skriva i ett...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka