Photobucket

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare T3ss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 736
T

T3ss

Varför kan jag lägga in massor av bilder utan problem. Sen då jag vill lägga in fler på min sida så kommer de inte upp. Men väljer jag någon annan bild så går det hur bra som helst. Blir så arg. Någon annan som har samma problem?

Sv: Photobucket

Om jag laddar upp en bild och döper den till "Molly", och sen laddar upp en till bild och döper den också till "Molly", då kommer andra bilden aldrig "fram".

Men jag provar med massor av olika namn, och de kommer ändå inte fram :(

Är du säker på att dom är sparade i samma format. Photobuket tar bara vissa format som JPG, GIF, PNG osv, men inte TIFF eller vad det heter. Kolla som Moej sa också att bilden inte heter likadant som någon annan bild.

Nu vet jag vad felet var. Det här "original pic name"... Fanns redan en som hette som den jag skulle ladda upp. Fick leta igenom alla j*vla bilder innan jag överhuvudtaget hittade att det fanns en till ...

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
322
Senast: Elo
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
142
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025