Piercingar

Sv: Piercingar

kl

Är sjukt sugen på att skaffa en monroe och på samma sida i underläppen en labret eller vad det heter. Hmm. Sjukt snyggt är det iaf. :d

kl*
visar en otroligt ocharmig bild på mig och min nya piercing. Tvekade ett tag på att göra den eftersom jag fick höra att det skulle bli "för mycket" men aja var sugen på att göra en så gjorde den ändå =)
Foto1240.jpg

Jävla tur att det finns smink, annars hade jag behövt gå runt och se sådär ut hela tiden:eek:

kl*
visar en otroligt ocharmig bild på mig och min nya piercing. Tvekade ett tag på att göra den eftersom jag fick höra att det skulle bli "för mycket" men aja var sugen på att göra en så gjorde den ändå =)
Foto1240.jpg

Jävla tur att det finns smink, annars hade jag behövt gå runt och se sådär ut hela tiden:eek:

Skaffar du ett septum så blir vi tvillingar, haha!

/en som skiter i folks åsikter om det blir för mkt eller ej!

haha har funderat på det! Septum är såååå snyggt :love:

Men först ska det bli att pierca nippels, navel, höfter och vampirebite:d

Septum hade ju verkligen varit pricken över i:et:d
Foto1247.jpg

IMG_9697.jpg

Lite svullen fortfarande men det får man väl räkna med dag 2, och efter en massa pussandes det är ju aja baja med nygjort piercing:angel:

kl

Någon som gjort hål i brosket på örat?
Gör det ont? :p
Läker det jobbigt?

osv.

jag har 4 i brosk, (gjorda själv) men det gjorde inte ont, som i resten av örat bara. läkningen för mig har varit lite längre än de i öronsnibben ss. bara en jag hade lite krångel med som tog ca 4 månader att läka helt ordentligt.
men sedan har jag en kompis som tog på studio ett hål längre upp i brosket i örat, och hennes läkte nog inte förrän efter ett år.

Jag har en som jag tog i våras. Skjutet hål. Och de är inte helt läkt än eller rättare sagt blir extremt ajaj om jag har ring i (som så klart ska fastna överallt :p ) Men vist har jag perioder då de funkar hur bra som helst :) Vet att de brukar läka dåligt på mig annars oxå..

Är de läkt känner du inte at du har hål.. Annars kan de både vara rött svullet och i värsta fall vara..

Jag har en som jag tog i våras. Skjutet hål. Och de är inte helt läkt än eller rättare sagt blir extremt ajaj om jag har ring i (som så klart ska fastna överallt :p ) Men vist har jag perioder då de funkar hur bra som helst :) Vet att de brukar läka dåligt på mig annars oxå..

Är de läkt känner du inte at du har hål.. Annars kan de både vara rött svullet och i värsta fall vara..

ringar tycker jag är smidigast för de fastnar inte i något.:p
när jag hade en nygjord i brosket så hade jag en sluten ring som är lika tjock hela vägen runt ss, vilket gör att det kunde svullna när och hur den ville och det läkte snabbt sedan. försökte ta en bild som visar hurdan jag menar, men vet inte om den blev så bra. men det är den översta ringen jag menar.:p
b88m88.jpg

(till "alla")
och btw, nu när jag ändå langade en bild...
det nedersta hålet i örat är som ni ser bara som en stor broskknöl, så stor så vanliga öronhängen med plutt på baksidan är för korta och går inte ens igenom helt. och är likadant i andra öronsnibben. och de har även börjat vandra neråt. dessa tog jag när jag gick i femman(på sallong), flera år sedan alltså. och det blev broskknölar redan från början. men, kan man göra något åt det? och vad ska jag göra iom att de nu börjat vandra neråt, är det bara inse att jag inte kommer kunna ha öromhängen där eller ska man prova att göra ett nytt hål över själva knölen(fast det känns som om det blir för högt upp...) har provat att vara utan öronhängen i ca. ett års tid, men det blev ingen förändring.

Du har rätt att sådana ringar funkar nog bättre:)Jag mitt smarto har ju en sådan här :p
9_1.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jo jag älskar min och så enkelt att bara byta bollar på:D Men som sagt inte jätte kul med halv läkt hål (har precis töjt det en halv mm oxå) och sedan fastnar man i håret :p Om man har en sådan där ring merd kula i mitten är inte den jätte svår att få upp:confused:

Jo jag älskar min och så enkelt att bara byta bollar på:D Men som sagt inte jätte kul med halv läkt hål (har precis töjt det en halv mm oxå) och sedan fastnar man i håret :p Om man har en sådan där ring merd kula i mitten är inte den jätte svår att få upp:confused:

jo, såna ringar är rätt jäkliga tycker jag.;) fast den jag har i örat ser ut såhär(försökte ta en bättre bild nu, haha...;p) så det är bara som ett litet knäppe på baksidan, jättesmidigt:)
2ugns40.jpg

Ahh en sådan har jag ju faktiskt :D :idea: De enda är att efter som den är i silver blir den typ svart :crazy:

tycker de är jättebra att använda om man har ett hål i örat som krånglar, då kan den hålla på lite hur den vill utan att det blir för trång för den så att säga.
jo, det syns på bilden att min har börjat bli svart, lite synd ja.:/

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 589
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka