Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl*
visar en otroligt ocharmig bild på mig och min nya piercing. Tvekade ett tag på att göra den eftersom jag fick höra att det skulle bli "för mycket" men aja var sugen på att göra en så gjorde den ändå =)
![]()
Jävla tur att det finns smink, annars hade jag behövt gå runt och se sådär ut hela tiden![]()
kl
Någon som gjort hål i brosket på örat?
Gör det ont?
Läker det jobbigt?
osv.
Jag har en som jag tog i våras. Skjutet hål. Och de är inte helt läkt än eller rättare sagt blir extremt ajaj om jag har ring i (som så klart ska fastna överallt) Men vist har jag perioder då de funkar hur bra som helst
Vet att de brukar läka dåligt på mig annars oxå..
Är de läkt känner du inte at du har hål.. Annars kan de både vara rött svullet och i värsta fall vara..
Du har rätt att sådana ringar funkar nog bättreJag mitt smarto har ju en sådan här
![]()
Jo jag älskar min och så enkelt att bara byta bollar påMen som sagt inte jätte kul med halv läkt hål (har precis töjt det en halv mm oxå) och sedan fastnar man i håret
Om man har en sådan där ring merd kula i mitten är inte den jätte svår att få upp
![]()