Piké tråden!

SweetBriar

Trådstartare
Det är ju så snyggt att rida/träna i pikét-shirt när det är varmt ute!
Så lägg in bilder på dina piké tröjor+inköpsställe och hoppas på att pikésäsongen börjar snart :banana:

Sv: Piké tråden!

Mina:
9015373771.jpg

Intersport

9015373755.jpg

H&M

9015373788.jpg

JC

9015373731.jpg

Gekås

9015373790.jpg

Turkos: Okönt märke, mamma köpte ngnstans :p
Vit m. svarta detaljer: Sjöhagen wear, från falsterbomässan förra året, den är min favorit :love:

Jag har pikés från Gina Tricot. Kommer inte ihåg vad de kostade men inte var de dyra iaf :p Har röd, marin, vit, gul och rosa.
12056646.jpg

10806407.jpg

+vaggvisa:
Jättefina pikéer ni har :D

Det bästa med dom är att dom inte är så dyra, så man kan köpa i alla nyanser ;)

Vill se bild på fejk lacoste!

Dom fejkade Lacoste pikéerna från Thailand, mina favvisar hihi
Marinblå, röd, gul, svart, vinröd, limegröna, vit, rosa.. ja ni ser väl :p
19532235.jpg

närbild..
19532237.jpg

De där såg rätt äkta ut ändå. De kopior som mina kompisar har ser hemska ut.
Fördelen med de där är väl att du fick väl alla för samma pris som jag gav för en av mina äkta :p

Har en från Backontrack, fixar bild i morgon. den enda jag har, hittar aldrig sånna som jag gillar..

Jag har 27 st äkta Lacoste piké tröjor :p

TS. Jag älskar piké tröjor :p
Använder från Gant, Ralph Lauren, Carolina Herrera, Joules och som sagt ganska många lacoster. Ska ta bild i morgon kanske :p

haha skapligt onödigt!'

Jag köpte jättefina piké tröjor på en outlet i sommars, 4 st för hundra :D
blev sex vita, en gul o en marin.
den gula
25.07033.jpg

Du har alltså lagt ner drygt 25 000:- på tröjor från Lacoste. Grattis till Lacoste.

Nej det har jag faktiskt inte :D

Förr i tiden när min morfar spelade på "världs" nivå i tennis så var han sponsrad av lacoste. Så han har ett lager med ouppackade lacoste saker hemma det bara är att ta av. ;)

Lacoste piké, äkta vara
13637428.jpg

Vit piké, som är lite stor :angel:
13783680.jpg

Sedan har jag en sånhär som _Peplis_ har.

Och sedan har jag massa andra, flera fejkade lacoste, några blåa i olika nyanser, en ljusrosa, en ljusgul, en vit Ralph lauren osv. osv.

Älskar pikétröjor :love:

Jag har en vit Kyrapiké (med grårutigt kragband), sedan har jag ett par ärmlösa från Kappahl och liknande.

Är på jakt efter pikéer i funktionsmaterial, tycker att bomull blir ganska sunkigt när det är varmt.

Hööks och Börjes har ju både snygga pikéer och funktionspikéer, men tyvärr har de inte lyckats kombinera de båda egenskaperna en enda gång... :crazy:

De där såg rätt äkta ut ändå. De kopior som mina kompisar har ser hemska ut.
Fördelen med de där är väl att du fick väl alla för samma pris som jag gav för en av mina äkta :p

Ja, jag tycker faktiskt att dom ser ganska äkta ut. Dom är väldigt mjuka och håller sig snygga efter tvätt också. Så jag är väldigt, väldigt nöjd med dom!!
haha ja, jag tror dom kostade typ 20-40kr st om ens de :p Känns onödigt att lägga ner massa tusenlappar bara för att det ska vara äkta..
(även fast de kostar ett x-antal tusenlappar att åka till typ Thailand för att köpa fejk :p)

Hööks har faktiskt vääldigt sköna pikeér, även snygga som är tåliga :)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 227
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
618
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 241
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?