Pimp my saddle here i come...

Trådstartare
tadá :love:

23304944.jpg

23304949.jpg

Om ni har pimpat era sadlar på något vis så visa genast :D

Sv: Pimp my saddle here i come...

Jag använde mig av denna hårtiara :love: den glänser verkligen uberfint i solljuset
67286455_1.jpg

"klippte" bort allt runt tiaran, och borrade två hål och spikade fast den :D

Vilken grej! Jag ska släpa med pappa till stallet så får han vara lite teknisk någon dag. Måste hitta något fint att skruva fast också :D

Vannsinnigt snyggt!!! :love:
Måste hem och knep ock knåpa. Vad använder du för spik? Typ möbelnubb?

Åå, jag är inte alls avis :angel:

Jag använde mig av denna hårtiara :love: den glänser verkligen uberfint i solljuset
67286455_1.jpg

"klippte" bort allt runt tiaran, och borrade två hål och spikade fast den :D

Var har du köpt tiaran? Är det en leksakstiara i typ plast eller en exklusivare? Skitsnyggt blev det i alla fall!:love::bow:

man tackar :D
den är i metall och glas stenar vann den på en auktionssajt :angel:

jag behövde riktigt tunna spik så jag tog sån spik som det sitter en plastplupp på som man sätter fast sladdar med på lister men tog bort plastpluppen.
Jag och förklara :rofl:

elegant värre ;) ! jättefint!

har inte pimpat min sadel ännu, men ska köpa nya conchos & clips så att man kan packa på den (westernsadel) :love:

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Sarah415
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: cassiopeja
·
Fritid Min familj har fått en ny medlem! =D och jag vill göra honom lite personlig, jag tänkte mig typ röda o rosa plastrosor på styret o...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Eftersom det anställs en hel del i mitt företag just nu så får jag snart en rumskompis på mitt kontorsrum. Helt ok, men även om jag inte...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka