Pixbox funkar inte?

Sv: Pixbox funkar inte?

Men vad konstigt? Jag får bara upp att sidan inte kan visas? Både i Chrome och i Explorer.

Skulle de inte lägga ner? Fick mejl från dem förett par månader sedan när de sa att de skulle sluta.

De fick nytt folk som tog över sidan och lovade en förbättring så sidan har varit igång ett ganska bra tag nu

Ja, som tur va sparade jag alla mina bilder på datorn förra gången de krånglade.

Vart laddar ni andra upp era bilder? Tips?

Jag tycker photobucket är så himla krångligt? Men det är klart, det är ju bättre än pixbox som inte funkar alls :crazy:

*delvis kl*

Skulle precis gå in och länka till ett album men se det gick ju inte!

Google is my friend och se vad som kommer upp överst, en Buke-sida naturligtvis! :D

Men vad är det frågan om, har dom lagt ner eller varför har dom inte skrivit något sedan augusti???

Jag har photobucket också men jag HATAR den sidan, superkrånglig! Pixbox är ju lätt och smidigt... om det funkar :mad:

:rofl:
Ja, saknar också. Konstigt nog har jag en bild som funkar att se trots att pixbox ligger nere? De andra funkar inte :(

Det står att de har problem med hårdvara och ska fixa det, men det har stått så i en månad nu. Är det någon som vet om man kan hoppas på att pixbox ska fungera öht igen? (jag gillar deras album bättre än Photobucket, precis som flera andra här.)

Picasa är ganska enkelt att använda.. hellre det än photobucket

Googlade Picasa och det fanns både webbalbum och redigeringsprogram om jag förstod rätt. Hur skaffar man ett konto för webbalbum? hittade inget mer än "logga in" när jag kollade.

Liknande trådar

IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 042
Senast: Enya
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 295
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck