Plana sadelbossor??

Sv: Plana sadelbossor??

Märket heter Ideal, men kallas för Crown i Sverige.

Väldigt många engelska sadlar är inte vinklade, oftast är de gjorda för korta, breda hästar med välmusklade platta ryggar. FB tror jag inte heller är så vinklade, men jag kan kolla upp det åt dig om du ger mig någon dag eller två. Globus är inte heler vinklade..

Hemsida til Ideal:

http://www.idealsaddle.com/cat1_1.htm

Jag vet att Mustang säljer dom.

Jäpp, det ser ut att vara dem! Jessica heter den som jag har haft. Konstigt att de har olika namn i Sverige och England.

Det är så mellan märkena ibland. Ofta har de också dotterbolag i andra länder, det är samma sadlar fast under andra namn.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 246
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har haft sadelprovare ute idag då hästen inte trivs helt med sin hoppsadel. Jag använder den inte alls själv just nu utan hon har den...
Svar
13
· Visningar
2 209
Senast: Linda_A
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 205
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka