Bukefalos 28 år!

Plankan på dynghögen är snorhal!

Trevita

Trådstartare
Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det? Andra tips?
 
Måla eller limma plankan och släng på grus innan färgen torkat, då blir det som sandpapper. Håller inte i all evighet, men det går ju att göra om! :)
 
Om möjlighet finns kan man ta in planakn i stallet när msan inte använder den..Då är den torr och inte hal när man ska använda den :cool:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 687
Senast: Buongusto
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 442
Senast: Spike
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 062
Senast: Badger
·
Utrustning Jag har en Delaval HCP65 (använd ca 10-15 ggr men haft den 5-6 år). Sist jag klippte så slutade den funka när jag var klar och skulle...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skola om galoppör
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp