Bukefalos 28 år!

Plasmom, vad är det?

Meibla

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av det?
Var hos veterinären med Zingo idag för att kolla upp hans rinnande ögon och kliande öron.
Veterinären misstänker att han har plasmom och vi fick någon ögonsalva utskriven, men han sa inte så mycket om vad det är :crazy:
 
Sv: Plasmom, vad är det?

Googla. Det finns massor med fakta och bilder, speciellt på engelska. Har själv ingen erfarenhet.
 
Sv: Plasmom, vad är det?

Jag har googlat, men det mesta som kommit upp är om pannus, iaf på svenska. Fast jag får väl göra ett nytt försök.

Skulle dock vilja ha personliga erfarenheter om det :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 843
Senast: Ava22
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 219
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp