Playstations obefintliga support *jag blir galen!*

Mirre

Trådstartare
Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus.
Men det går bara inte! Varenda jäkla gång hänger sig deras värdelösa jäkla sida, samma sabla ställe varje gång!
Hittar ingenting någonstans heller om hur man kan kontakta dem, deras support är ju obefintlig. Någon som haft samma problem?
Hur löste ni det?
 
Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus.
Men det går bara inte! Varenda jäkla gång hänger sig deras värdelösa jäkla sida, samma sabla ställe varje gång!
Hittar ingenting någonstans heller om hur man kan kontakta dem, deras support är ju obefintlig. Någon som haft samma problem?
Hur löste ni det?
NUU äntligen gick det!
När vi gjorde det på konsollen istället för på telefon eller dator
 

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
527
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 008
Senast: jemeni
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 872
Senast: Habina
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp