Plocka ut större summa pengar ur automat?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 7 452
Sv: Plocka ut större summa pengar ur automat?

Den andra fällan är det där med att säljaren postar ägarbytet. På ett släp är det nog inga problem, men är det en bil som sålts kan det gå illa. Min son råkade ut för att säljaren kryssade i avställning innan hon postade det. Detta innebar att hon fick tillbaka flera tusen i inbetald skatt, samt att sonen fick böter för att han körde en avställd bil, och blev tvungen att betala in en massa i skatt. Det blev en dyr bil det. Ska säljaren posta lappen ska man kräva en kopia, eller så postar man den helt enkelt tillsammans.
Och som säljare kan du råka OerHÖRT illa ut om köparen ska posta ägarbytet och låter bli att göra det. Köparen kan ställa till med både det ena och andra och du står fortfarande som registrerad ägare och får betala böter och se glad ut....

Sv: Plocka ut större summa pengar ur automat?

Och som säljare kan du råka OerHÖRT illa ut om köparen ska posta ägarbytet och låter bli att göra det. Köparen kan ställa till med både det ena och andra och du står fortfarande som registrerad ägare och får betala böter och se glad ut....

Visst är det så. Därför postar man det tillsammans, eller tar en kopia till köparen
.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 113
Senast: nyttnick
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 205
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 115
Senast: dream
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
886
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka