Plockade fram poscapennorna igår

som låg i samma påse som cricutgrejerna. Men jag undrar var standardgripskärmattan till cricuten är... får leta ett tag till. Som tur är har jag smartvinyl så ska jag göra något smått till jul, klarar jag mig ändå.

Nu har jag märkt upp påsen i köket - sopor kök, påsen i badrummet - sopor badrum, påsen i sovrummet - sopor badrum och även en - plock sopor (som jag har där jag är, för garn och annat spill). Så när påsarna ställs i hallen, bör det synas vad det är. Ikeakassen i hallen har jag skrivit PANT - tomglas och burkar på. De blommiga pysselkassarna under skrivbordet i sovrummet... känns inte som att jag behöver märka upp.

I natt kom Minnie hoppande kl 2, med en pappersflik att apportera, när jag vaknade för att vända mig vilket jag gör tre-fyra gånger per natt. Idag var det MER än fyra gånger. Jag hade ont i vänsterbenet.... och hittade ingen bra sovställning. Så Minnie apporterade pappersflik i två timmar... till hennes lycka, hon springer som en galning under tiden som hon spinner som en reamotor.

F var här idag och hen blir som ett barn på nytt, när hen pratar om och leker med Minnie vid sängbäddningen. :D Mina standardhemvårdare säger likadant allihopa. De tycker att det är roligt att komma hit o hälsa på mig och Minnie och säger att det var det bästa jag gjort när jag skaffade mig henne. Eftersom hon är så social och ett sånt fint sällskap.

Jubileumskaka med salamimjukost till förmiddagskaffet.

Träning i eftermiddag, får se om det är även på torsdag eller om det är sista före jul idag.
 

Clas Ohlsson där jag köpte två små pannåer och två små bordsstafflier... Jag ska se om jag kan hitta på något kul med Cricuten... Köpte ett par pennor också...

Sedan en sväng på träning och in på Hemköp o köpte SVINDYR kattmat, på vägen hem.

Klickat lite fram och tillbaka på fjärrkontrollen på TV'n och däremellan nyst bort katthåren, som Minnie envisas att gosa in i ansiktet stup i ett.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp