PM funktionen har fått spader

_Peplis_

Trådstartare
haha kolla vad som står:

felpab.jpg
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Sådär blev det för mig också när jag gick in och började radera gamla meddelanden.

Det var helt enkelt gamla meddelanden som helt plötsligt markerats som olästa i listan.
Varför? :confused:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Nicky_tjejen skrev:
Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:[/QUOTE]

Kanske därför du inte fått fler :angel:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Smart där :p till och med jag kunde se ett sammanhang :p men jag har liksom glömt av totalt att det finns något som heter PM! :p :idea:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Det är därför folk klagar över att det är en del på U som har rättså prevata ointressankta disskutioner ;) :p
 
Sv: PM funktionen har fått spader

:idea: är jag en del av dem??? :angel:

Från coh med nu skall jag börja utforska PM;s alla möjligheter! :);)
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 250
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 465
Senast: Malinois
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa robotgräsklippare och även om det senaste åren inte varit några igelkottar häromkring vill jag ju ha en som är...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp