• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 308
Sv: Poco Lena

Den var fin :) Jag tycker det är himla häftigt att vissa hästar blir såna legender, DET får jag rysningar av!

Men jag har för mig att jag trodde att Poco Lena var en hingst :angel:

fin! dock så hänger jag inte med hela tiden i sången...
After three years, the effects of the hormones she was under while showing finally subsided, and she was in foal for the first time.

Gick hon på hormoner==

fin! dock så hänger jag inte med hela tiden i sången...
After three years, the effects of the hormones she was under while showing finally subsided, and she was in foal for the first time.

Gick hon på hormoner==

japp för hon hade rejäl fång. I USA går dom för långt för att rädda värdefulla hästar. Tro mig jag har varit med om det flera ggr. Kan inte förklara de tar för mkt tid och plats.

hade ingen aning om att fång kunde "botas" med hormoner, men man lär sig något nytt varje dag!

Nån som har lust å berätta vad som är så speciellt med den hästen, tydligen en legend ja aldrig hört talas om :crazy:

Vilken pålla! Farmors farmor till min egen pålla:love:

Tyckte det såg otäckt ut med den fångställningen hon hade på bilden med fölet...

Tittar du på filmen och framför allt lyssnar på låttexten så får du reda på en del.
Sto född 1949, 3 ggr World Champion Cutting, 5 ggr NCHA Champion Mare, NCHA Hall of fame mm.

Mamma till Doc O Lena och Dry Doc.

Ja har både poco lena, doc bar, king, o royal king i min lille hingsts stam!!! Rätt kul tycker ja faktiskit!:)Bara massa legendhästar typ:)!!

Liknande trådar

Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem... 2
Svar
37
· Visningar
6 333
Senast: cirkus
·
Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
19 173
Senast: Lilla
·
Hoppning Kunde inte låta bli att starta en ny tråd om alla underbara hästar vi minns när jag precis suttit och kollat på en video och bölat... 2
Svar
21
· Visningar
7 730
Senast: macan
·
Körning Vore tacksam för input. Jag kör in min treåriga valack som jag köpte i januari. I annonsen stod att han var bakskygg efter att ha skenat...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur