pojke eller flicka?

kpist

Trådstartare
Vi har en knappt 1½årig Findus (tjej) som nyss blev ensamkatt. Nu funderar vi på att skaffa en till, en liten bebis. Men en kille eller tjej?
Hon har bott hela sitt liv med sin bror. Men när hon var liten bodde hon med ett par tjejer. Hon är som en liten mamma, såg efter sin bror och såg till att han tvättade sej ordentligt.. Vilket han inte gjorde så hon brottade ner honom o tvångstvättade honom :love:
Tycker ni att vi ska satsa på en kille, som verkar som ett säkrare kort, eller chansa på en tjej?
Tacksam för alla förslag och idéer. :)
 
Jag skulle ha skaffat mig en liten pôjk - min erfarenhet säger mig att kastrathannar är jämnare i humöret än honor. Om nu Findus har levt hela livet med hankatt, så tror jag det funkar bäst så. :)
 
Ja, de blir nog en liten kille.. Speciellt eftersom vi hittat tre killar som är yummy :d :love:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 005
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 017
Senast: yllva
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu när jag sitter och ammar hela dagarna så surfar jag givetvis en hel del under tiden. Igår så läste jag en så otrolig vacker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 941
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 894
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp