typ samma sak härJag har fått en, typ första veckan gen 2 kom... Därefter inget alls, inte ens på 7 dagar i rad snurret![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
typ samma sak härJag har fått en, typ första veckan gen 2 kom... Därefter inget alls, inte ens på 7 dagar i rad snurret![]()
Jag är alltid skitnojig att det där ska hända mig. Haha. Jag vill ju hinna återuppliva mina battle-pokémons och sortera fram någon bra att slänga in och det tar ju en liten stund.. Jag önskar att man fick en liten tidsfrist på sig, precis som när man har tagit ned ett motståndarlags gym.Fyfan vad störande det är när man jobbat upp sitt gym en lvl för att kasta in en egen Pokemon och någon, som inte varit med och jobbat upp, snor platsen på sekunden den går upp en lvl. Där hade jag stått en kvart och kämpat och så är det någon jävel som bara snor den. Grr, lite moral får man väl ha![]()
Jag är alltid skitnojig att det där ska hända mig. Haha. Jag vill ju hinna återuppliva mina battle-pokémons och sortera fram någon bra att slänga in och det tar ju en liten stund.. Jag önskar att man fick en liten tidsfrist på sig, precis som när man har tagit ned ett motståndarlags gym.
En störig grej som hände mig här om veckan var att jag stod och gymmade för att levla upp och när jag i princip var klar och skulle slänga in en pokemon så kommer några ungar för att ta ner gymmet. Jag hann inte ens slänga in en pokémon! Själv brukar jag inte ens gå fram till ett gym om någon redan står där, så för mig var det en rätt knäpp grej att göra. Men den här gången så var det kids det handlade om så det var väl mest knasigt och gulligt.. Hade det varit mer vuxna personer hade jag knuffat omkull dem i ilska.Eller nä. Men då hade jag nog blivit irriterad på riktigt. Hehe.
Men äntligen! Så gött!JAG HAR KLÄCKT EN CHANSEY!!!!!!
![]()
Det var på tidenJAG HAR KLÄCKT EN CHANSEY!!!!!!
![]()
Flera här i trakten svär över att Totodile inte syns till trots eventet... Så även jag. Så ni kan ju föreställa er hur sjukt jävla bråttom jag fick när jag precis före sovdags vid 4 i morse såg skuggan av det lilla kräket på nearby! Fort som fan på med kläder, hämta cykeln och spurta, och så ångest över att the pokémon fled typ femtielva gånger när jag cyklade för snabbt. Cyklade dit iaf och där, där stod en liten Totodile! En riktigt jävla urusel sådan med bara 6,5% IV men det skiter jag i för jag har en Totodile nu!![]()