Å jag som tycker raidandet är skitkul!
Du vet att det är en ny hund nu va - eller har du redan fångat Suicune?
Ja, jag fångade den igår. Det får räcka med en av varje, jag har ingen motivation till att fånga fler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag som tycker raidandet är skitkul!
Du vet att det är en ny hund nu va - eller har du redan fångat Suicune?
Har inte heller något sug på en massa Suicune, men mer rare candy och mer XP är alltid trevligt. Fick 2 stycken 96% Chansey under eventet, som gärna vill ha candy för evolve och powerup.Ja, jag fångade den igår. Det får räcka med en av varje, jag har ingen motivation till att fånga fler![]()
Fick också en MoS-biljett. Vi är 21 från Winstinct i Linköping som ska åka, ska verkligen bli superkul!Jag lyckas verkligen inte med att fånga Suicune... tur den är kvar ett tag till
Jag är lycklig idag. Fick tag på en biljett till MoS-eventet! Ska bli superkul! (Hoppas jag iaf)
Någon som varit på ett tidigare event och vet vad man kan förvänta sig? Och är det någon annan som ska dit?
Men glädjer mig med att jag fått nytt Ex-raid-pass för Mewtwo nu på fredag![]()
Det är ju fortfarande någon form av test-raider som pågår, funderar på om det är en del av testet och kolla hur helger respektive vardagar funkar för folk? Själv fick jag avboka en tandläkartid.Vad kul grattis @sidensvans
Jag tycker bara tiden dvs kl 12 en fredag inte är den bästa. Många som fått raidpass som inte kan vara med pga jobb el skola.
Bra prioriteratDet är ju fortfarande någon form av test-raider som pågår, funderar på om det är en del av testet och kolla hur helger respektive vardagar funkar för folk? Själv fick jag avboka en tandläkartid.![]()