Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga fler super incubators i shopen nu...
Jag köpte på mig 6-7 stycken men tänkte köpa lite fler när mina pengar kommer nästa veckaJag köpte på mig tre st i måndags![]()
![]()
Jag. Fick. Inte. Ho-Oh.
![]()
Nu finns det med i boxarnaJag köpte på mig 6-7 stycken men tänkte köpa lite fler när mina pengar kommer nästa vecka![]()
...som är svindyra och ointressanta i övrigt. Jag vill bara ha inkubatorernaNu finns det med i boxarna![]()
Jag köper, finns inte en chans att jag kan gymma tillräckligt för att få ihop mer än typ 2-3 mynt. Antingen är det röda gym runtomkring som är fulla, eller så är det gult eller blått och ska slås ut. Slår jag ut så kommer en bil inom ett par minuter och slår ut mig så jag blir utan mynt helt. Totalt ovärt med andra ord.Är det någon här som använder pengar för att köpa mynt eller "gymmar" ni ihop mynten?
Fast de kostade ju 200 styck och du får 4 för 780?...som är svindyra och ointressanta i övrigt. Jag vill bara ha inkubatorerna
Jag köper, finns inte en chans att jag kan gymma tillräckligt för att få ihop mer än typ 2-3 mynt. Antingen är det röda gym runtomkring som är fulla, eller så är det gult eller blått och ska slås ut. Slår jag ut så kommer en bil inom ett par minuter och slår ut mig så jag blir utan mynt helt. Totalt ovärt med andra ord.