Pokemon go

Bukefalos 30 år!

Cattis_E

Trådstartare
Jag vet. Urgammalt spel.
Men jag har tagit upp det igen.

Vill ni ha en ny vän där så finns jag 😇.
Kommer tillbringa ett par dygn på en plats som hade ett antal pokestops samt ha tråkigt, och jag har nästan inga vänner så.

Lite osäker på hur man lägger till folk. Måste båda mata in koder nästan samtidigt, eller hur går det till nu igen?
Tänkte om det går att PMa koder.

Sen kan tråden i och för sig få driva iväg på annat om pokemon go sen också, det gör inget 😇🤭.

Jag vet. Urgammalt spel.

Kommer tillbringa ett par dygn på en plats som hade ett antal pokestops samt ha tråkigt, och jag har nästan inga vänner så.

Lite osäker på hur man lägger till folk. Måste båda mata in koder nästan samtidigt, eller hur går det till nu igen?

Sen kan tråden i och för sig få driva iväg på annat om pokemon go sen också, det gör inget 😇🤭.
Jag spelar fortfarande Pokemon Go 😁 När man lägger till vänner räcker det att ena personen matar in koden, då skickas en förfrågan till den andra personen som kan godkänna när den loggar in nästa gång. Så man behöver inte göra det samtidigt 🙂

Om man googlar på Pokemon go friends så får man upp några olika sidor där man kan lägga ut sin kod eller se andras koder och på så sätt få vänner över hela världen. För att lägga ut sin egen kod måste man skaffa ett konto och logga in, men för att se andras koder behöver man inte det 🙂

Jag spelar fortfarande Pokemon Go 😁 När man lägger till vänner räcker det att ena personen matar in koden, då skickas en förfrågan till den andra personen som kan godkänna när den loggar in nästa gång. Så man behöver inte göra det samtidigt 🙂

Om man googlar på Pokemon go friends så får man upp några olika sidor där man kan lägga ut sin kod eller se andras koder och på så sätt få vänner över hela världen. För att lägga ut sin egen kod måste man skaffa ett konto och logga in, men för att se andras koder behöver man inte det 🙂
Tusen tack för tipset. Hittade en bra sida när man ser vad folk vill vara vän för också, sä har lagt till några nu.
Din vänlista kanske är full men säg annars till om du vill ha en vän till så kan nån av oss PMa kod.
Tilläggas ska är att jag kanske inte är en superduktig spelare med koll på alla bra strategier. Gör det mest för att göra något kul när jag har dötid, på jobb eller som mu sjuk.

Om någon annan vill bli vän så är ni såklart också välkomna att höra av er 🙂

Ååh jag spelar också Pokemon Go. Började under pandemin som ett sätt att komma ut och röra mig utan att skaffa hund :D

Min friends code är 358066797737

Senast ändrad:
Jag vet. Urgammalt spel.

Jag har nästan slutat :) men har kvar appen. Kan lägga till vän, men är tråkigt inaktiv.

Kul att det finns några go' spelare.
Jag tror jag kommer vara ganska aktiv närmaste veckorna.
Därefter så kan det nog vara lite mer sporadiskt, eller i alla fall olika mycket olika veckor beroende på jobbschemat.

Jag spelar dagligen men är värdekass på att skicka gåvor men försöker att komma ihåg det i alla fall någorlunda regelbundet. 🙈

Jag har varit dålig på att öppna/skicka gåvor sen jag nådde level 50 (som är max just nu). Men snart kommer det ju massor av nya levels att nå upp till så då kanske jag kommer igång igen!

Min kod är 858055453791

Jag är en sån där spelare som inte känner någon i närheten som också spelar så jag spelar alltid ensam och missar det mesta som man måste vara flera för. Tycker det är toppen nu när man kan se när vänner är på raids utan att behöva få en inbjudan, så jag joinar lite remote raids när det är någon kul legendarisk pokemon och jag har något pass över 😁

Okej jag måste få gnälla lite. Hur i helskotta fångar jag en jäkla ditto? Sambon har fått tre eller fyra, altkontot som är Marodörens har fått två. Jag får ingen ditto 😭

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka