Visst att man tappar när man inte tränar just pole, men det går ju fortare att komma tillbaka till den nivån man var på än vad det gjorde att komma dit från början, muskelminne o sånt där. Hade du tänkt köpa stång själv? Har för mig att du inte riktigt gillade att ta klass?
Don't i know it, egentligen så har jag typ en överansträngd axel samt en hamstring-sträckning också, men de skadorna rehabar jag för, lite svårare med ett skuret finger.

Dock så funkade det att träna igår, även om det kändes av + att det var tungt eftersom att jag haft ett uppehåll på typ 3 veckor, men så kul att vara tillbaka! Just nu så går jag om samma kurs som jag gick förra perioden, då de rekommenderar det ifall man känner sig det minsta osäker eftersom att det är nu vi börjar göra en massa "riktiga" tricks.
Så det är mycket repetition men min lärare är jättebra så hon lägger in lite variationer av tricksen på lite olika nivåer, så får man träna på det som passar ens egen nivå. Så igår så testade jag extended butterfly för första gången, vilket fungerade så känner mig fett nöjd över det! Nu är bara kvar att komma dit själv (läraren hjälpte till att liksom dra ut en från vanliga butterfly till rätt position

) samt sätta den på båda sidorna.
Annars de tricks som jag jobbar på själv med att sätta är shouldermount, superman, superwoman samt scorpio/gemini (jag kan dem egentligen, men jag vill att de ska kännas lätta och utan så mycket fixande som jag håller på med nu, efter det så ska jag börja träna på att byta mellan).
Vad höll du på med när du körde?