Bukefalos 25 år!

Polisen...varför går de inte in och gör något?

K

KaZa

Igår råkade en tredje hund ut för honom. Även detta slutade på djursjukhuset. Första gången han var i bråk var han 8 månader och då högg han en hundägare i benet så hon fick åka in och sy.

Han är anmäld av 4 olika personer och ändå så får han springa lös i området. Ibland så är poliserna så jäkla snabba med att tom skriva ut böter på hundägare som inte har sin hund kopplad. Men att låte denna gå "fri" efter minst 4 påhopp är helt otroligt. :mad:

Tycker iof så himla synd om denna hund som fått en så hemsk start i livet med knäppa ägare men nu får det vara nog. Han är farlig!

D

Dean

Får man fråga var någonstans det är. Så man vet om man måste vara extra uppmärksam när man promenerar sin vovve.

E

eddan2000

Sv: Polisen...varför går de inte in och gör något?

klaga hos komunen att polisen inte gör nåt!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
2 366
Övr.Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
1 603
Övr.Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 127
M
Övr.Hund :eek: I går hade jag en fruktansvärd dag. Den började klockan tre på natten av att mamma ringde. (hon skulle vara barnvakt till min...
Svar
5
· Visningar
877
· mårran

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilfria städer (utbruten från Reflexer)
  • Cameo
  • Vad gör vi? Del CXL

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar