Polisutbildningen

Ninnie

Trådstartare
Är det någon här som har sökt till den ?
Svårt att bli antagen ?
Berätta, jag vill veta allt tack !
 
Har en kompis som sökte förra året.

Hon gjorde något svenskatest och två intervjuer innan hon åkte ut. Nästa steg hade varit fystest, vilket vad jag förstår är ganska krävande. Tyvärr blev hon utplockad i en av interjuerna, trots att tjejen skulle passa utmärkt som polis. Vad de har för lämplighetskrav på de som kommer in vet jag inte, men trots den tuffa konkurrensen verkar ju en del riktiga rötägg slinka igenom. Svårt ja, men säkert inte omöjligt. Det verkar vara en fördel i intervjuerna om man har jobbat några år innan man söker.

Lycka till!
 
Det krävs en viss livserfarenhet, så även om man kan söka när man är 20 så är chansen att man bli antagen ytterst liten.

//Becky
 
och man ska hemskt gärna va från en "annan" kultur och etnisk grupp. Annan än vad kan man ju undra, men så står det i deras reklam på bussen blandannat.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
394
Senast: Catsu
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
Svar
18
· Visningar
555
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 743
Senast: grodan21
·
  • Artikel
Hästnyheter Det lilla hingstfölet i Skåne föddes på nyårsnatten och är antagligen årets första föl. Här berättar hästägaren mer om den oplanerade...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp