Var annonserar ni?

Bukefalos 30 år!

Sryoqwe

Trådstartare
Och motsvarande då, kollar på annonser. Både hästar och begagnad utrustning. Jag tycker hästnet har försämrats drastiskt och vill helst inte använda det. Facebookgrupper finns, men lite krångligt när man inte får annonsera ut djur, och svårt att inte kunna sortera något på plats/andra egenskaper. Blocket? Hur många kollar där? Några andra sidor ni känner till?

Hoppas att detta inte räknas som reklam för sidorna, jag undrar bara var andra håller till. Underlättar ju vid försäljning/köp om man är hyfsat enade om var man lägger upp om sådant.

Även fast Hästnet blivit försämrat så sålde jag min ponny där. Två gånger samma år, fick massor av seriösa svar båda gångerna.
La även upp henne i olika Facebookgrupper och fick några svar men inte lika som Hästnet.
En kompis säljer ett ungt halvblod och upplevde att hon fick mycket svar på Facebook, mer än Hästnet. Många nyfikna men ingen som kommit och kollat.
När jag sökte fölunge sökte jag på Facebook och fick massor av intressanta svar! Men det slutade med att jag svarade på en annons på Hästnet och köpte den 😃

Jag har slutat surfa på hästnet, droppen blev när alla siffror skulle döljas i stjärnor.

Så jag är tyvärr fast på fb, trots att jag inte vill. Där köpte jag min senaste häst (och sålde min senaste också). Ibland kikar jag på svehästar, men den sidan är tyvärr rätt dålig och med få hästar inlagda.

Senaste hästarna har uteslutande sålts via instagram, även om vi lagt ut på hästnet och rasspecifika grupper på fb. Hästnet har blivit jättedåligt, det håller jag med om. Fördelen är att alla deras buggar gör att de producerar annonser även utan betalning...

Jag ska i och för sig inte köpa häst, men har ändå koll på Hästnet och ett par grupper på Facebook för skojs skull. Jag har inte riktigt fattat vad som har blivit dåligt med Hästnet...? Jag ser siffor, inga stjärnor?

Jag håller med @Skrottiskrott 🙃 väldigt nöjd med hästnet faktiskt, tror de ändrat tillbaka det med stjärnorna? Upplever iaf inte det problemet mer;)Finns massor av fina hästar där bland annat hittade jag min häst där, världens finaste kan inte tänka mig någon bättre!

Utrustning köper jag oftast på vinted dock!

Jag håller med @Skrottiskrott 🙃 väldigt nöjd med hästnet faktiskt, tror de ändrat tillbaka det med stjärnorna? Upplever iaf inte det problemet mer;)Finns massor av fina hästar där bland annat hittade jag min häst där, världens finaste kan inte tänka mig någon bättre!

Utrustning köper jag oftast på vinted dock!
Jag ska i och för sig inte köpa häst, men har ändå koll på Hästnet och ett par grupper på Facebook för skojs skull. Jag har inte riktigt fattat vad som har blivit dåligt med Hästnet...? Jag ser siffor, inga stjärnor?

Jag har märkt när jag till exempel söker hästar i specifikt område eller specifik ras eller utbildning att sidan tar med olika hästar varje gång och att hästar som jag vet ligger ute på hästnet inte kommer med. Det är ju en sådan sak som jag som säljare tycker är skitdåligt och så har det varit ett längre tid. Om folk vill köpa en häst i mitt område vill jag ju att mina annonser ska komma upp liksom.
Så sökfunktionen är under all kritik. En annan är mailen som fortfarande inte verkar fungera optimalt. En del spekulanter tar kontakt med mig via fb för att de inte kan skicka mail på hästnet till exempel. Här om dagen funkade det inte att skicka film heller, och ibland kommer inte mailen fram.

Hade nog kunnat ha överseende med grejer som dessa om det inte kostade något. Men det är ganska dyrt att annonsera på hästnet. Vid ett par tillfällen har betalningen dragits dubbelt och jag har ännu inte fått dessa tillbaka. Så jag tycker nog hästnet har en hel del problem.

Jag har märkt när jag till exempel söker hästar i specifikt område eller specifik ras eller utbildning att sidan tar med olika hästar varje gång och att hästar som jag vet ligger ute på hästnet inte kommer med. Det är ju en sådan sak som jag som säljare tycker är skitdåligt och så har det varit ett längre tid. Om folk vill köpa en häst i mitt område vill jag ju att mina annonser ska komma upp liksom.
Så sökfunktionen är under all kritik. En annan är mailen som fortfarande inte verkar fungera optimalt. En del spekulanter tar kontakt med mig via fb för att de inte kan skicka mail på hästnet till exempel. Här om dagen funkade det inte att skicka film heller, och ibland kommer inte mailen fram.

Hade nog kunnat ha överseende med grejer som dessa om det inte kostade något. Men det är ganska dyrt att annonsera på hästnet. Vid ett par tillfällen har betalningen dragits dubbelt och jag har ännu inte fått dessa tillbaka. Så jag tycker nog hästnet har en hel del problem.
Ja sökfunktionen är helt klappkass

Och jag blir galen på att behöva se de boostade annonserna överst på varje sida hela tiden om och om igen.

Håller med om allt ni säger om Hästnet. Väldigt mycket reklam för filmerna också. Hade det inte kostat något hade jag nog lagt upp mina där, men jag tänker inte betala för en såpass kass sida.

Håller med om allt ni säger om Hästnet. Väldigt mycket reklam för filmerna också. Hade det inte kostat något hade jag nog lagt upp mina där, men jag tänker inte betala för en såpass kass sida.
Som inloggad får jag ingen reklam för filmerna. Som icke inloggad är det bara reklam

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka