T

Tess82

har någon en sådan?tror de finns på hööks.tänkte om den kanske hjälper till att jämna ut tills min pojke har börjat sätta muskler efter ett riduppehåll på ett halvår.den verkar mjuk och fin.men jag vet ju inte säkert,vad tycker ni? /Tess :bump:
 
Jag har ingen erfarenhet av dessa, men min kompis hade en sådan hon tyckte att den var värdelös, efter en tvätt var den alldeles knölig plus att den åkte alltid bak när hon red.
 
De är faktiskt toppenbra..!
Jättetrevliga, vi red alla hästar med såna och de verkade minsann också gilla dem.

Och kakan:
Ligger sadeln bra, så ligger padden/schabraket/whatever också bra. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 099
Senast: Fazeem
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 924
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 232
Senast: zarmino
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 033
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp