• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tess82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 973
T

Tess82

har någon en sådan?tror de finns på hööks.tänkte om den kanske hjälper till att jämna ut tills min pojke har börjat sätta muskler efter ett riduppehåll på ett halvår.den verkar mjuk och fin.men jag vet ju inte säkert,vad tycker ni? /Tess :bump:

Jag har ingen erfarenhet av dessa, men min kompis hade en sådan hon tyckte att den var värdelös, efter en tvätt var den alldeles knölig plus att den åkte alltid bak när hon red.

De är faktiskt toppenbra..!
Jättetrevliga, vi red alla hästar med såna och de verkade minsann också gilla dem.

Och kakan:
Ligger sadeln bra, så ligger padden/schabraket/whatever också bra. ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Valle
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025