Ponny agillity!

T

Tvistjarna

Såg på Hästliv i idag på tv:n och då visade dom Ponny agillity! :)
Och jag håller på att växa ur "min" shettis (är inte min igentligen men ja sköter om honom i de stallet jag har min islandshäst i)
Han älskar värkligen när man springer jämte honom och hoppar över stenar stockar å vanliga hinder, ja tror han skulle tycka de va kul med ponny agilitty :) Men är de någon som vet vart man kan tga reda på mer om det och vart de finns sånna tävlingar osv.. :)
 
Sv: Ponny agillity!

Rebecka,
såg att du skulle vara med på Bjärsjölagård, vet du hur drop-in agilityn funkar?
Jag ska vara med i kl 10, Cazper.
Vi kanske ses!
Eva
 
Sv: Ponny agillity!

Tror man kan anmäla sig på plats och sen måste dom väl ta lite hänsyn till när man ska ställa ut,men sist jag var där med min så hade jag lätt kunnat vara med i agillityn åxå tidsmässigt.
Tänk på att ta med hjälm..de är hjämtvång.
 
Sv: Ponny agillity!

om man vill vara med på agility via SSS så måste man anmäla sig i förväg.
Det bästa är att vända sig till RKS klubbensketland, den är till för nybörjare och det är billigt. Jag är med i styrelsen och vet att dte är en klubb som man inte behöver skämmas i. Om några veckor är det km...åk dit så kanske vi ses
 
Sv: Ponny agillity!

Dom hade drop-in 04 och 03 också har jag för mig.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 188
Hoppning Jag har ett D ponny sto på 9 år som innan gått rätt så höga klasser i dressyr med förra ägaren men inte mycket hoppade då förra ägaren...
Svar
5
· Visningar
2 546
Senast: Kallebus
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 163
Senast: Karminnie
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 215
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp