Jo, men då försöker de iaf, typ ökar tempot och hästen hoppar men räcker inte helt över. Här klev de bara. Ingen var i vattengraven i andra rundan, när de ställt ett hinder mitt i.

Får hålla tummarna att det räcker till küren då! Vet du hur många som går vidare?
 
Jo, men då försöker de iaf, typ ökar tempot och hästen hoppar men räcker inte helt över. Här klev de bara. Ingen var i vattengraven i andra rundan, när de ställt ett hinder mitt i.
Är väl inte ovanligt att de stannar ut sig där också iofs. Tror det var där Mathilda Karlsson åkte ur OS t.ex.?
 
Hittade i propositionen: "compulsory for the best 18 athletes from the Pony Individual Test (Comp. No. 02) including those who tie for the 18th place. Only the 3 best athletes per nation may participate"

Så då ser det ju lite mer hoppfullt ut!
 
Hittade i propositionen: "compulsory for the best 18 athletes from the Pony Individual Test (Comp. No. 02) including those who tie for the 18th place. Only the 3 best athletes per nation may participate"

Så då ser det ju lite mer hoppfullt ut!

Men jag får inte fram resultat från idag, tycker de borde fått fram det när klassen pågått ett par timmar?
 
21a plats men om jag räknat rätt så har Tyskland, Holland och Danmark 4 ryttare före så i så fall tar hon sista finalplatsen. 😬
 
Shit vad duktiga ungarna är! Nu har det iofs varit två erfarna ryttare om jag förstått rätt, men ändå. Det är ingen lätt bana precis. Imponerad och lite, lite sugen på att testa själv. :angel:
 
Verkar inte som att de har något alternativ till smala hindret i vattnet? Lite synd, det var ju två st som fick 3 stopp där nu.
 
Jag: "Åh, den där stockoxern ser härlig ut". :love:

Inser efter att några har hoppat den att det är en trippelbarr. :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Sjukt bra ridet. Jag är stolt fast jag bara sitter och tittar på. Jag smackade vid de rätta tillfällena. :angel:
 

Liknande trådar

Hoppning I våras var jag och tävlade min D-ponny på en relativt stor tävling, där fanns det en vattengrav, något som Flaxen [som han kallas] inte...
Svar
12
· Visningar
1 561
Senast: Toker
·
I
Fälttävlan Skriver av mej.. det blev långt. Så var då debuten avklarad för yngsta dottern. Det gick bra.. fram till nästsista hindret. Det var ett...
Svar
12
· Visningar
1 400
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp