Dags för sista dagen!

Nu är det kür, har man svårt att hitta sändningen (det hade jag) så finns den här:

Det har dock inte börjat än, vilket gör mig nervös. Kommer jag missa enda svenskan?
 
Hur kommer det sig att vi bara hade tre stycken i fälttävlanslaget? Har vi inte fler som platsar?
 
Hur kommer det sig att vi bara hade tre stycken i fälttävlanslaget? Har vi inte fler som platsar?

Jo, fjärde hästen blev skadad. Vet inte om det var på plats eller precis innan, men ryttaren är med och stöttar sina lagkamrater iaf.
 
Man kommer ihåg att det är ponnyer när Milky Way blev arg och sa ifrån på banan. :angel: Just nu leder Ronja!
 
Alltså jag måste älska ponnyer! Nu stack en på medellinjen...

Men så himla roliga program och bra musik. Duktiga hela bunten. Jag vill också rida ponny på EM...
 
Jaha, lagom till fälttävlans hoppmoment började så slutade sändningen från küren funka. Vet inte om det är mitt bredband som ställer till det, men det är konstigt att jag kan se hoppningen då?
 
Bra hoppat av första svensk, mindre bra av andra. Misstänker att det var rätt trötta ben i ponnyn, 8 hinder rivna...
 
Nu är küren igång igen. Men jag blir förvånad över musikvalen. Trodde att jag skulle få höra ny musik, men jag misstänker att alla barnen låtit sina föräldrar bestämma? För det är nästan enbart 80-talsmusik? Tror jag hörde lite draktränaren och La la land, men i övrigt bara Michael Jackson, Dirty Dancing etc.
 
Nu är küren igång igen. Men jag blir förvånad över musikvalen. Trodde att jag skulle få höra ny musik, men jag misstänker att alla barnen låtit sina föräldrar bestämma? För det är nästan enbart 80-talsmusik? Tror jag hörde lite draktränaren och La la land, men i övrigt bara Michael Jackson, Dirty Dancing etc.
”Våra” gamla låtar är väldigt poppis hos dagens ungdom. 😁
 
Fy vad Clipmyhorse hackar. :( Men min favorit är i ledning iaf. Började grina när jag såg dem, så då brukar det vara bra. ;)
 
Min favorit blir sämst trea. Roligt! Skrotar dock planerna på att köpa abonnemang på clipmyhorse, det verkar kräva enorm bandbredd (jag surfar via mobil), så surt när alla andra streamingtjänster fungerar bra.
 
Nu verkar FEI:s sändning fungera, så nu kikar jag på hoppningen samtidigt som VM:s GP pågår. Lite svettigt, men det bör gå. ;)
 
Verkligen stolpe ut för svenskarna i detta EM. :(

Selma Staffare har nu vägrat ut sig och Ellen Hammarström hade åtta fel. Verkar iofs vara en svår bana, speciellt tiden verkar tight, men ändå trist.

I dressyren kom bara ett ekipage vidare till kür (12:e plats där) och fälttävlanslaget sprack under terrängen. Tråkigt, tråkigt.
 
Så då är det bara att vänta på omhoppning om guldet. Oavsett så är det sjukt imponerande med tre irländare på prispallen.

Jag börjar redan klura på om jag ska åka på nästa EM och kolla live. Älskar verkligen ponnyernas tävlingar!
 

Liknande trådar

Hoppning I våras var jag och tävlade min D-ponny på en relativt stor tävling, där fanns det en vattengrav, något som Flaxen [som han kallas] inte...
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Toker
·
I
Fälttävlan Skriver av mej.. det blev långt. Så var då debuten avklarad för yngsta dottern. Det gick bra.. fram till nästsista hindret. Det var ett...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp