JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ponny från Rättvik vackrast
Bukefalos 30 år!
Moderator
Limeric Boy åter i topp
Hästnyheter Han har vunnit många gånger förr, och gjorde det igen. Den läckre och rörlige tinkerhingsten Limeric Boy tog ännu en seger och blev...
Startad av Gunnar
6 Aug 2014
Svar: 0
Visningar: 585
Hästnyheter
Balina blev Årets ponny
Hästnyheter Sveriges vackraste ponny finns strax utanför Billesholm. Dynamite Balina – ett 16-årig welshsto tog domarna med storm och segrade över...
Startad av Gunnar
6 Okt 2013
Visningar: 760
Hästnyheter
Willum årets vackraste
Hästnyheter Hingsten Wellhouse Willum RNF 197 blev med sina 44 poäng Best In Show på riksutställningen för new forest i Vetlanda den 20 juli...
Startad av Gunnar
22 Jul 2013
Visningar: 591
Hästnyheter
Chaquira - vackrast i Vetlanda
Hästnyheter Best in Show-titeln vid helgens riksutställning för arabiska fullblod i Vetlanda gick till det 11-åriga skimmelstoet Chaquira. ...
Startad av Gunnar
20 Aug 2012
Svar: 1
Visningar: 793
Hästnyheter
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
46 minuter sedan
Svar: 351
Visningar: 19 694
Vård
Årets bantningstråd
Foder & Strö Min häst övertygade mig om att det var fan ta mig gräsdags idag och därmed basta 😅
Får se hur mycket hon snabbat upp sig tills i morgon...
the_connemara
54 minuter sedan
Svar: 58
Visningar: 2 113
Vård