Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare BiBBoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 965
B

BiBBoni

Hej!
Behöver ett snabbt svar,
Min vän köpte en C-ponny utav mig.
Tjejen har inte hunnit tagit grönt kort än, Och nu funderar jag på att tävla denna ponny i helgen, Lokal klass bland storhästar.
Får ponnyn då gå tillbaka till ponnyklasser i år med den andra ryttaren som är under 18år. (Grönt kort är påväg)

Ponnyn har tidigare gått MSV B, Men kommer att gå lokal och någon reg tävling med denna tjejen i år. (Tjejens sista ponnyår.)
Eftersom det är hennes sista år för ponnyklasser vill jag ej förstöra hennes kommande tävlingar.

Tacksam för snabbt svar!

Sv: Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

Får inte tävla som både ponny och häst under samma år om det inte sker ett ägarebyte.Däremot kan du ju starta i avd. B på ponnytävlingar och sen den nye ägaren i "vanlig" klass.

Sv: Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

Ser att du redan fått svar. Tänkte skriva detsamma :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 561
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 745
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 503
Senast: Edla
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 032
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur