Bukefalos 28 år!

nåra av dom som oxå va där va
marielle & grålle, helene & hilding, frida & lillefot dom ja kommer på nu :P men ja tror att den där åstorps monty eller va den heter va där oxå :P å lovisa & jack!
 
Clown är en väldigt söt ponny som tidigare reds av helena werner..red i samma lag som dom i lag sm 99
Helena red väl mest lätt å några msv b men tror även hennes större syster tävlade han innan..har ofta väldigt fin dressyr iaf
 
vet ändå inte vem clown e... men men ser väl honom nån gång oxå!!

Tänkte inte på d .. men helene o hildiing tror ja kan komma starkt i år.. dom har en stark dressyr o helene har fgått fart på honom sen hon köpte honom av emma..
tidigare gick han o sovlitepå terrängen..alltid tidsfel..
men hoppar brao e snygg! bra stam med!

vad gör crossen nu johanna???
 
Okej, ytterligare en följdfråga... Vem tror/vet ni kommer med i landslaget för YR och Seniorer?
 
Gunilla Forsberg och Viktoria Tevell är nya för i år. Tobbe, Anna Nilsson, Anna Lidar,Paula har åkt ur.
 
vad har hänt med Mustang???, tror det var någon som heter Filippa Andreasson eller Andersson eller ngt sådant som red honom.
Och Star Li???
och Jolly Roger???
 
Filippa skulle nog rida mustang denna säsången, och jolly är såld.....
 
filippa ska rida mustang de här året me
star li vet jag inte. men denhar inte gått nå bra förra säsongen :confused:
jolly e såld
 
I YR tror jag på Nils-Petter (såklart) Jenny Hederstedt, Linnéa Nährström, sen borde de väl vara någon som går över från juniorlaget? Pernilla är väl 19 i år? Nu har jag nog glömt en hel del men ändå...
 
Har inte så stor koll på hur gamla dom är om dom är YR eller Seniorer :confused: Men Mikaela Jönsson borde väl vara YR fortfarande. Sven Ohlson, My Andersen borde komma med i YR laget om dom inte anser Barman vara för gammal. Hon har ju en 20 placering i CIC** i Belgien i höstas.

Pernillas häst är väl 20 nu, så hon rider nog inte den iår.
Ida Larson har väl ingen häst direkt i år eller?? hon är ju YR nu. Sabina Svärd?? Nina Lilja? Hur gamla är dom i år??

Jag vet inte vad kraven är för att komma med i YR laget men dom kan väl inte vara så hiskeligt stora med tanke på vilka som kom med förra året :crazy:
 
Nej Precis :crazy:
Kommer inte ihåg heller , jag reagerade bara så här :confused: när jag såg den listan.
 
Nilspetter Eng
Mikaela Jönsson
Oskar Karlson
Carolina Kjellman Ursäkta men vad har hon gjort , är det hon med Lakej MB??
Sven Ohlson
Enar Tollig
Sabina Swärd

Så ser YR truppen ut.
 
hoppas på Moa o Gentle Moon och Ida med hennes 2 hästar!
självklart vore de kul o se lilla Kilmalbay kat C igen var ju med o vann lag Sm i fälttävlan förra året!

(ägde henne innan jag sålde henne till familjen Sigvardson)
 
Crossen går Dressyr me lillsyrran nu...Men han har tyvärr vart mkt skadat de sista 2 åren...Försöker få henne att starta Ft men hon e inte så intresserad...tråkigt men men...

:smirk: :smirk:
 
Vart har Anna Magnusson/Windwalker tagit vägen?Vet ni vem som köpt Karin Magnussons Scott?Emma Jacobsson/Katon blir nog farliga i år!Jenny Hederstedt tror jag inte så mycket på,när man knappt rider 50% i dressyren tycker inte jag att man har så mycket att göra på internationell nivå.Nina Lilja är senior,tror att hon mest sysslar med unghästar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
597
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 718
Senast: Johannna1
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
655
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 346
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp