Bukefalos 28 år!

Anna Magnusson blir senior i år. Ida har ingen häst just nu, bara en unghäst och sen så har hon fått ta över sin syrras häst "Killimancharo" (vet inte hur de stavas) som har gått ** var bla 6a på bundeschampionat i fjor. Hennes pappa har fått Tabasco.
Tror att Jenny och Linnéa kom med i nån sorts utmanartrupp för YR?? Finns det :confused:
 
Anna Magnusson blir inte senior i år.Hon är född 83 samma som Nils-Petter men hennes syster Karin blir senior.Enar Tollig o jag tror även Sabina Svärd är född 82 o blir seniorer i år.
 
Är du helt säker på att hon är 83:a? Tyckte hon sa att hon red sitt sista YR år i fjor, men jag är ju inte helt säker... Karin däremot var senior redan i fjor.
 
tror att Oskar Karlsson kommer att hålla sig kvar i YR: landslaget, väldigt duktig kille...
 
Nilspetter Eng
Mikaela Jönsson
Oskar Karlson
Carolina Kjellman Ursäkta men vad har hon gjort , är det hon med Lakej MB??
Sven Ohlson
Enar Tollig
Sabina Swärd

Så ser YR truppen ut.


Hallå alla!!!

Här är ju YR truppen har jag ju skrivit, sluta spekulera :cool:
 
Enar är född 82!!! Har de ändrat YR till 23 år? Annars är han för gammal!
 
:confused:

Det står YR truppen 2004 på förbundets sida, det är där jag har kopierat det från. Konstigt??

Jag vet att det har varit tal om att ändra YR åldern till 23 men jag är tveksam om det har gått igenom.

Men förbundet borde väl ha bättre koll än så här :confused:

Om dom inte har det kan man kanske göra sig 16 år yngre och ha ett sista YR år detta året :angel:
 
Det ligger förslag hos FEI att ändra åldern till 23 år.Jan Jönsson har därför tagit med Enar o Sabina som båda är f.82 för att avvakta beslut från FEI.
 
Caroline Kjellman red Dragoon i CNC** i Segersjö 2002.Vet inte vad hon gjort 2003.
 
till den som undra va NP gör nu..
sist jag pratade med han sa han att han skulle åka te england å jobba som beridare...Å ja han har kvar Micco å Kc.(keep clapping) e såld till niklas lidbäck tror jag det var..

FT_ryttare..
Syrran e 16 i år sörrö...
 
Skojar du nu eller?
Jag hade då inga problem med lillen, det säger väl allt... :crazy: Har du ens ridit honom?

För övrigt undrar även jag, som ridit Lillefot, om han verkligen håller ponnymåttet. Visserligen var jag van vid tiffan (143), men ja han är knappast under 147,5 iaf. Hoppas han klarar ponnygränsen, han är en trevlig häst
 
Caroline Kjellman - SWE - updated: 19/12/2003

8-12.10.2003 Weston Park riders under 21 (GBR) CCI**, place 11, 66 points, with His Lordship
26-27.7.2003 Lulworth (GBR) CIC**, place 26, 79.7 points, with His Lordship
15-18.5.2003 Chepstow (GBR) CCI*, place 22, 70.8 points, with His Lordship

:) :) :)
 
noper ja skojar inte... iofs om man tänker efter så har ja inte sett nån duktig rida han.. såg juh inte när du red.. men andra som sett ut att ha problem i massor.. skulle velat se elisabeth.. *skadegla*

pratade med en mätman häromdan vill inte skriva ut namnet.. å hon sa att han nog skulle klara de antagligen den personen som ska mäta...
 
Så vitt jag märkt är han bara lite busig - bockar och skuttar lite och så. Och inte så jättegla i dressyr...
Men svår tycker iaf inte jag.
 
Ska hon som har Lillefot inte provrida Fragge? Jag hörde talas om det för ett par dagar sedan, nån som vet :confused:
 
Jag har inte så stor koll - vem är Fragge? Det är säkert så, Frida behöver nästan en till
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
597
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 715
Senast: Johannna1
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
655
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 346
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp