JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår satte vi upp solskyddet och invigde poolen igen! Vi var rätt skraja men efter att nån varit där och fixat och vi tagit nytt vattenprov beslöt vi oss för att prova! Och guuuu så skönt de var! Hade även ett par vänner över (en annan svensk tjej med aussi pv
)
Nu längtar vi till inflyttningsfesten, en vecka till!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 705
Dagbok
Att leva ett älskat liv med en kropp som inte orkar
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
Startad av manda
4 Maj 2023
Svar: 53
Visningar: 10 588
Dagbok
På tröskeln till ett nytt liv
Dagbok Det är NU jag ska passa på att njuta extra mycket! Jag har alltid hävdat att tiden efter man har sagt upp sig och innan man börjat på...
Startad av cassiopeja
13 Jan 2020
Svar: 0
Visningar: 817
Dagbok
Chlorine rash!!
Dagbok UUHHHH :wtf::wtf::wtf:
Jag och pv skulle testa nya swimming poolen igår! Vi var i i kanske 10-15 minuter och verkligen njöt, så himla...
Startad av Seabaz
18 Sept 2017
Svar: 0
Visningar: 827
Dagbok
Valp, tips och råd
Övr. Hund Tycker på sin beskrivning inte att du ska ha dåligt samvete, men är väl ändå rimligt att svara henne ungefär det du förslår i slutet :)
Ceta
14 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 880
Hund
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
Idag kl 09:29
Svar: 537
Visningar: 37 527
Hund