Portugiskisk vattenhund

R

Rianimare

Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!
 
Är det ingen mer än jag som tycker att de är suuuper gulliga?
 
Ja dom är ju bara fööör söta!! :love: :love: :love:
Men jag vet helle ingenting om dom!! :)
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
känner flertalet som har dessa underbara hundar! :love:

brukar kolla på utställningar & sådär, kul för rasen växer!

jag uppfattar rasen som go, barnvänlig & pålitlig, personlig! Kan användas till mkt :)
Kärade ner mig i en när jag var liten, saknad.
 
Ja, hon är väldigt trevlig. Mycket social och barnvänlig, snäll mot andra hundar. Jättegoooo helt enkelt!!
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
475
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej! Denna fråga är kanske lite uttjatad men skulle ändå vilja veta om det verkligen är skillnad i arbetsvilja mellan...
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Hej! Jag vill veta hur denna korsning är. Min dotter ska ev vara jouren/fodervärd åt en korsning som ska vara pudel labrador. Oklart om...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp