Senaste hoppträningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länge sen jag la in någon film här nu! Svårt att få någon att filma!
Kan inte se filmen då den verkar vara "privat"
Senaste hoppträningen. Total ryttarmiss i första linjen räcke-oxer efter serpentinbågarna. La henne i innebåge istället för att göra en liiiite större båge, vilket då resulterar i att hon fick fick plats
. Men vi gjorde om efter det och då gjorde piloten rätt
![]()
OjKan inte se filmen då den verkar vara "privat"
Måste få fråga, hur högt hoppar ni? Ser skithögt ut ju, såg tränaren höjde mitt under din runda med.
Senaste hoppträningen. Total ryttarmiss i första linjen räcke-oxer efter serpentinbågarna. La henne i innebåge istället för att göra en liiiite större båge, vilket då resulterar i att hon fick fick plats
. Men vi gjorde om efter det och då gjorde piloten rätt
![]()
Måste få fråga, hur högt hoppar ni? Ser skithögt ut ju, såg tränaren höjde mitt under din runda med.![]()
Tyckte det såg fint ut i övrigt, ser åt att gå lugnt och kontrollerat. Gillar verkligen att ni landar i rätt galopp.![]()
1,10-1,20?!!!Oj, jag tro att den rundan låg på 1.10 i runda slängar och kanske åt på 1.15-1.20Men hästen är ju stor så kanske är det som ger en synvilla
. Tack så jättemycket!
![]()
1,10-1,20?!!!![]()
![]()
Jag tycker 80 är högt och då är ändå min häst 174.
Har som mål själv att kunna hoppa sådär en dag i framtiden, vilket århundrade det vet jag dock inte hahaha.
Ah, då låter det inte helt hopplöst för mig alltså, år 2017 då kanske. Förvisso har jag hoppat terränghinder som varit så höga, men banhoppninghinder går inte.Haha min är typ 180. Men det är klart att ni kommer göra det
för två år sen höll jag på att dö när jag skulle tävla på 90 cm
men ju mer man gör det desto säkrare blir det!
![]()
Det undrar jag också, det ser väldigt trevligt ut och du har en väldigt fin häst. Men tänk på att försöka slappna av i knät på ditt ytterben så kommer inte hälen åka upp så mycket
![]()
Känner igen det där dilemmat, har samma problem själv med filmeriet.
Jag funderade på en sak, vad är det ni gör för övning, då jag ser att du har ytterskänkeln väldigt långt bak? Ser trevligt ut i övrigt, så är lite nyfiken här.![]()
Jaha, då är jag med. Rida utan stigbyglar är guld värt, har jag gjort mycket för att slappna av i knäna, har själv haft den dåliga ovanan att knipa lite med knäna, kanske inte riktigt på samma sätt som dig.Bara en "dålig vana" kniper med knäna ibland Såg att det såg extra illa ut på den här filmen! Försöker rida mycket utan stigbyglar för att slappna av och hänga ner benen
Någon som filmat på sista tiden?
Jag fick lite filmat på julafton.
Han var lite segare än vanligt och min underskänkel är värre än vanligt
Någon som filmat på sista tiden?
Jag fick lite filmat på julafton.
Han var lite segare än vanligt och min underskänkel är värre än vanligt