Positiva tråden del 2

Första tvätten som hänger på tork ute i år, det blir ljuvligt att krypa ner i nymanglade fräscha vindtorkade lakan i kväll. :love1:

Dessutom nyköpta fönsterblommor på rea, 20 spänn styck, så det blir lite färg och fräscht i stället för halvvissna pinnar. Till och med så jag överväger att putsa fönstren av bara farten.
 
Varit stressad och orolig inför läkarbesök på psyk men det var en bra läkare så nu när jag klarat av det känns det lugnt i kroppen.
Är bara lite orolig för att h*n skriver nåt dumt i journalen men tänker inte kolla än. Vill ha kvar den här lugna känslan.
Har mat hemma så slipper leva på hårtbröd.
 
Det här tyckte jag var gulligt och positivt!

Screenshot 2024-04-12 at 21.53.40.png
 
Att lägsta budet på att byta min katalysator är 10 till 11 tusen. Sex verkstäder har gett offert så denna sistnämnda blir det. En annan positiv sak är att bilmekanikern vägrar byta katalysatorn förrän han felsökt lambdasond, avgassystemet, insprutningsgrejen för att se om katalysatorn verkligen är trasig eller om det är något annat samtidigt att OM den är trasig så ville han veta varför. Allt tack vare mina bästa kollegor på jobbet som ifrågasatt första verkstans dom.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 396
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 132
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 930
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp