Positiva tråden del 2

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra veckan var jag framsynt och sparade en delicatoboll på kontoret. Gissa om jag blev lycklig idag när jag hittade den. :love:

Kanske skulle införa nån regel att överraska mig själv med trevliga saker lite oftare. ;)

Min fetning.

Det tycker jag absolut att du ska! Bra grej! :)

Har handlat och köpte bara goda saker. Behövde egentligen inte veckohandla men det var extrapriser på en del favoriter som jag inte köpt på länge och så hittade jag lite som jag blev sugen på. Känner mig lyckligt lottad som kan göra det - även med extrapriser på flera saker så blev det rätt dyrt (imo). Allt ska inte gå åt nu till nästa vecka, men det känns ändå väldigt lyxigt (och ett privilegium).

Inte menat som skryt - jag tjänar en bit under median och det är inte menat som att klappa mig själv på axeln. Bara glad och tacksam.

Tåg från Oslo till Berlin (med möjlighet att åka från Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Lund och Malmö). Mycket bra satsning och nyhet!

Hoppas nåt liknande kommer igång som inkluderar östra sidan av landet.
Äh, precis när jag flyttat från västkusten.
Får nöja mig med att få dubbelspår till Sundsvall om typ 15 år. 😅

Jag rider igen! :love: Tog mer än ett år för ridsuget att återvända, men nu vill jag bara fortsätta och fortsätta.

IMG_9203.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Positiva tråden del 3
  • Adventskalendertråden 2026!
  • Vi som vill träna men har svårt att få till det
  • Hur var ditt år 2025?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn