Positiva tråden

Vinterfodret klappat och klart, efter en del drama. Men alltid lika skönt med känslan att andas ut över a) det har inte blivit ett nytt 2018 med kris och ångest utan ett litet reservlager (om 2022 skulle bli ett nytt 2018 ) och b) nu kan det få regna när och nästan hur mycket det vill.

51146392-F233-4A5C-9769-DADE18E4C94E.webp

Min allra, allra bästa vän är ohalt, pigg och glad efter ett jävla fånganfall för drygt två veckor sedan, och till min stora lättnad även helt fri från röntgenförändringar - trots att vi fuskat en del med boxvilan till förmån för lite vistelse i hagen. Och de där underbara, glada ekorrögonen tittar igen förväntansfullt på mig som att kan vi nu inte komma igång snart och hitta på något roligt tillsammans. :heart

Nu krävs det ju försiktighet och vaksamhet i fortsättningen också. Men det där jävla mörka molnet som hänger över en konstant när något är fel med djuren har blåst iväg och luften blev på bara några minuter både lättare och skönare att andas.

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 953
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 367
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 660
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka