Positiva tråden

Vinterfodret klappat och klart, efter en del drama. Men alltid lika skönt med känslan att andas ut över a) det har inte blivit ett nytt 2018 med kris och ångest utan ett litet reservlager (om 2022 skulle bli ett nytt 2018 ) och b) nu kan det få regna när och nästan hur mycket det vill.

51146392-F233-4A5C-9769-DADE18E4C94E.jpeg
 
Min allra, allra bästa vän är ohalt, pigg och glad efter ett jävla fånganfall för drygt två veckor sedan, och till min stora lättnad även helt fri från röntgenförändringar - trots att vi fuskat en del med boxvilan till förmån för lite vistelse i hagen. Och de där underbara, glada ekorrögonen tittar igen förväntansfullt på mig som att kan vi nu inte komma igång snart och hitta på något roligt tillsammans. :heart

Nu krävs det ju försiktighet och vaksamhet i fortsättningen också. Men det där jävla mörka molnet som hänger över en konstant när något är fel med djuren har blåst iväg och luften blev på bara några minuter både lättare och skönare att andas.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 230
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
463
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 530
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Jättehungrig katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp