Positiva tråden

Jag fick igår 2 stora säckar med kläder som en vän rensat ut vid flytt. Testat igenom en säck och det är jättefina kläder som passar!! Massor av det är sånt jag villhövt länge, men varit för snål för att köpa. En ny BH bland annat.

Jag hatar att gå i klädaffärer, vilket gör att jag knappt köper ett klädesplagg om året. Med denna gåva, kommer jag inte behöva köpa nya kläder nånsin mer 😅
 
Måste slänga in en till. Har fått en vardagshjälte på jobbet. I våras tog han initiativet att starta en namninsamling för att vi ska få högre lön. Idag har jag varit på möte och vår vd har kämpat för att vi ska få ett bonussystem som är klart nu 🤗
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 137
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
462
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 455
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp