Bukefalos 25 år!

Positiva tråden

Min första helg med tre dagars ledigt. Och det är bara den första av att ha alla helger tredagars ledigt. Kanske ska tillägga att jag börjar alla måndagar kl 15. Så egentligen blir det 3,5 dagar. Varje helg. På en heltidstjänst. Woop Woop!

En hel hög med linderödsvin 😍
20210822_161347.jpg

Jag har blivit headhuntad och ska på intervju imorgon eller på fredag. VÄLDIGT kul. Jag söker ju inte ens ett nytt jobb, men är det bra betalt och lika roligt som det ser ut så kommer jag inte tveka.

Jag har också köpt biljetter till Jesus Christ Superstar i mars 2022.

Liknande trådar

Kropp&Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
762
  • Artikel
Dagbok Idag vill jag skriva av mig om massa olika tankar som jag har. Så kanske blir jätte rörigt och konstigt och ni inte fattar nånting alls...
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
49 552
Övr.Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 760
Relationer Har tänkt under längre tid på detta. Skulle gärna ha input, tankar och idéer av er. Tiden är begränsad. Vi lever inte för evigt. Grejen...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur många flikar har du igång just nu?
  • Hur fungerar egentligen hjärnan?
  • Bara massa tankar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar