Bukefalos 28 år!

Positiva tråden

Första små plantorna tittar fram i fönsterkarmen:love: Äppelträd, päronträd, och smultron växer så det knakar, medan fläder tar mer tid på sig. Kanske får de åka tillbaks in i stratifiering, de är så svåra, men jag är så fantastiskt glad över mina små träd och SMULTRON, vilda frön, det godaste som finns:bump:
 
Att hunden och jag mötte vår japanska spetskompis med husse i morse var väl det positiva för idag 🦋.

Och varje onsdag känns det så skönt att jag inte behöver åka och träna nosework utan kan gå en långpromenad eller träffa någon vän i lugn och ro istället.
 
Jag tror att jag börjar lära mig att vara ledig! Hade initialt panik imorse för att jag är trött och inte orkar det jag hade tänkt, men efter några timmar av att göra det jag känner för istället så trillade liksom den känslomässiga poletten ner: det är lördag, jag får vara trött och spela piano i morgonrocken:p
 
Jag tror att jag börjar lära mig att vara ledig! Hade initialt panik imorse för att jag är trött och inte orkar det jag hade tänkt, men efter några timmar av att göra det jag känner för istället så trillade liksom den känslomässiga poletten ner: det är lördag, jag får vara trött och spela piano i morgonrocken:p
Det är det bästa med helger: lata morgnar i morgonrocken då man kan äta långsam frukost, lyssna på radio och bara ta det lugnt.

Ibland är det bra att bara göra det man känner för istället för att prestera. :heart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 844
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
497
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
56 57 58
Svar
1 142
· Visningar
62 092
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp