Bukefalos 28 år!

Positiva tråden

Känslan när man lyckas klara av alla saker på dagens att göra lista innan lunch!!! Så nu återstår bara ett par promenader med hundarna. Känner mig lite nere och trött, har varit det ett tag så har lite svårt att känna mig glad, men jag ska försöka njuta av promenaderna för det är jätte fint ute. Fortsätta rulla vidare nu när jag är igång.

Jag har också fått hem 2 paket jag väntat på i 2 månader :banana:

Och fick positiva provsvar på ett kritiskt värde från vården.

Och efter promenaden ska jag bada fotbad och fortsätta titta på filmen jag ser nu.

Och bara vara för mig själv, inte träffa en enda människa.
 
Underbart vårvinterväder och jag har städat vedskjulet inför att årets ved ska dras in. Så mysigt!
Jag har så mycket ved kvar att jag inte riktigt vet vart jag ska stoppa veden jag har beställt. Tror eventuellt jag får stoppa en del i lilla vedskjulet. Där finns det kanske lite plats.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 844
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
497
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
56 57 58
Svar
1 142
· Visningar
62 092
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp