Positiva tråden

Jag har bakat mitt livs första bröd!
 

Bifogade filer

  • 20200331_152502.jpg
    20200331_152502.jpg
    233,3 KB · Visningar: 12
Blåsigt och svalt ute. Huttade ut det sista granriset i skogen och stannade och myste med tussilagon på vägen hem.
 
15857363266348263665601752508711.jpg
15857363266348263665601752508711.jpg Sol, Eld, Renskinn, Klämmacka, ledig eftermiddag.
De gör mej lycklig!
Trots coronan och ett himla dividerande om vi vill ha turister eller inte. Så har vi det bra i fjällen.
 
Nytt bokpaket från Adlibris hämtat. Bland annat "Down to Earth" av Monty Don. "It has all the tips and essential pieces of knowledge that enable you to make your garden grow well, and it also shares my view that gardening is the secret to living well too." :love: Tror det blir tidigt sänggående i kväll. Myyyyys!

I bokpaketet även bland annat "Virus" "Postapokalyps när den är som bäst." :crazy: :laugh:
 
Nytt bokpaket från Adlibris hämtat. Bland annat "Down to Earth" av Monty Don. "It has all the tips and essential pieces of knowledge that enable you to make your garden grow well, and it also shares my view that gardening is the secret to living well too." :love: Tror det blir tidigt sänggående i kväll. Myyyyys!

I bokpaketet även bland annat "Virus" "Postapokalyps när den är som bäst." :crazy: :laugh:
Måste läsa den. Undrar om de har den på bibblan
 
Synsam ringde just fel till mig ("Nej, jag heter inte Jonatan och det finns ingen annan här" :D) så hon bad om ursäkt och önskade mig en fortsatt trevlig dag (jag önskade henne detsamma). Inte fel med en sådan önskan så där lite random :up:
 
Är så glad att jag hann till Cirkel K i Bollebygd på körtiden (landade på 4:04, får ej överskrida 4:30), så nu har jag gått på toan, köpt en korv och laddar om batterierna inför eftermiddagen. 😁👍🏻
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 987
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
455
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 089
· Visningar
56 716
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp