Positiva tråden

Jag har bakat mitt livs första bröd!

Bifogade filer

• 20200331_152502.webp
    20200331_152502.webp
    174,8 KB · Visningar: 12
Blåsigt och svalt ute. Huttade ut det sista granriset i skogen och stannade och myste med tussilagon på vägen hem.

15857363266348263665601752508711.webp
15857363266348263665601752508711.webp Sol, Eld, Renskinn, Klämmacka, ledig eftermiddag.
De gör mej lycklig!
Trots coronan och ett himla dividerande om vi vill ha turister eller inte. Så har vi det bra i fjällen.

Nytt bokpaket från Adlibris hämtat. Bland annat "Down to Earth" av Monty Don. "It has all the tips and essential pieces of knowledge that enable you to make your garden grow well, and it also shares my view that gardening is the secret to living well too." :love: Tror det blir tidigt sänggående i kväll. Myyyyys!

I bokpaketet även bland annat "Virus" "Postapokalyps när den är som bäst." :crazy: :laugh:

Nytt bokpaket från Adlibris hämtat. Bland annat "Down to Earth" av Monty Don. "It has all the tips and essential pieces of knowledge that enable you to make your garden grow well, and it also shares my view that gardening is the secret to living well too." :love: Tror det blir tidigt sänggående i kväll. Myyyyys!

I bokpaketet även bland annat "Virus" "Postapokalyps när den är som bäst." :crazy: :laugh:
Måste läsa den. Undrar om de har den på bibblan

Synsam ringde just fel till mig ("Nej, jag heter inte Jonatan och det finns ingen annan här" :D) så hon bad om ursäkt och önskade mig en fortsatt trevlig dag (jag önskade henne detsamma). Inte fel med en sådan önskan så där lite random :up:

Är så glad att jag hann till Cirkel K i Bollebygd på körtiden (landade på 4:04, får ej överskrida 4:30), så nu har jag gått på toan, köpt en korv och laddar om batterierna inför eftermiddagen. 😁👍🏻

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 923
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 351
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 650
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna