Postkodlotteriet

När mamma gick bort 2010 var det inte självklart med dator i varje hem. Inte hos lite äldre iaf (hon var 60). Då var telefon enda alternativet och varken jag el brorsan kunde spela en kvinna på 60 år :(

Beklagar bortgången :(

Inte alltid självklart med en dator i varje hem nu heller, men gav bara allmänna tips på hur man kan göra, jag har tyvärr fått bråka runt med mina gamla föräldrar och hade behövt tips tidigare. GDPR är ju bra för konsumenten. Att kräva ut sina handlingar om de inte slutar att ringa brukar få dem att ge upp!

Liknande trådar

Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: Otherside
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många... 2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: hastflicka
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 263
Senast: qitis
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 385
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka