Postkodlotteriet

När mamma gick bort 2010 var det inte självklart med dator i varje hem. Inte hos lite äldre iaf (hon var 60). Då var telefon enda alternativet och varken jag el brorsan kunde spela en kvinna på 60 år :(

Beklagar bortgången :(

Inte alltid självklart med en dator i varje hem nu heller, men gav bara allmänna tips på hur man kan göra, jag har tyvärr fått bråka runt med mina gamla föräldrar och hade behövt tips tidigare. GDPR är ju bra för konsumenten. Att kräva ut sina handlingar om de inte slutar att ringa brukar få dem att ge upp!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 050
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 776
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 483
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 526
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Västeråsträffstråden
  • Drop-in-vigsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp